網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月26日 星期三

自己晒冇咁嬲!盧淑儀激罕晒水着相反擊 __,盧淑儀,

好閃呀!歌手李克勤一向都好少喺社交網上載家庭照,由此可見佢十分保護屋企人。不過日前克勤一家四口去游水竟然被影到,而克勤老婆盧淑儀一向走行低調路線嘅,對 ...


好閃呀!

歌手李克勤一向都好少喺社交網上載家庭照,由此可見佢十分保護屋企人。不過日前克勤一家四口去游水竟然被影到,而克勤老婆盧淑儀一向走行低調路線嘅,對於失守被偷影泳照當然嬲爆啦,克勤更大爆佢為此事嬲足3日!正所謂與其畀人哋影咁不如自己影番,角度仲可以自己就添!呢日盧淑儀就喺Instagram晒出同克勤喺沙灘嘅合照示威,認真有霸氣!佢仲留言:「成日比(畀)人放些舊泳衣相出來,不如自己放啦 #husbandandwife #lovelytrip #love#suntan #happyforever #你記起嗎。」相中着比堅尼嘅盧淑儀激罕晒線頭,皮膚望落仲好滑添!而克勤就戴着黑超兼赤裸上膊,WOW!真係好Sweet呀!唔知佢哋去咗邊度度假呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!