掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

動漫節:張曦雯馮盈盈「膊」老命! __,盈盈,張曦雯,馮盈盈,湯盈盈,

張曦雯(左)同馮盈盈齊齊晒膊!「打機女神」張曦雯(Kelly)以露肩露背裝,出席「香港動漫電玩節2017」,並與露肩的馮盈盈比賽《太鼓之達人》遊戲,兩 ...


張曦雯(左)同馮盈盈齊齊晒膊!

「打機女神」張曦雯(Kelly)以露肩露背裝,出席「香港動漫電玩節2017」,並與露肩的馮盈盈比賽《太鼓之達人》遊戲,兩可謂「膊」老命!結果Kelly三戰三敗,馮盈盈則輕鬆到邊玩邊哼歌!

張曦雯唔答係咪真空

Kelly性感撼贏盈盈,但玩遊戲則服輸,Kelly說:「呢個遊戲我真係唔在行,只係打咗十分鐘,但如果再打,應該都輸畀盈盈,今晚我會參加big big channel打足球game比賽,我其實都唔在行,玩咗5日,好多掣要撳,我諗住用啲簡單嘅方法去玩。雖然曾經同過以前男友喺英國睇波,但我對足球興趣麻麻,因為我喺美國鍾意睇欖球,因為咁我先至少玩足球遊戲。(驚唔驚喺big big channel直播爆粗?)之前都好似試過,但我唔係特登。(有冇懲罰?)剩係留意到啲網友好驚訝!」問到Kelly今日是否「真空」示人?她說:「呢個問題我唔會答。」

盈盈唱住歌打機

盈盈則自爆有方法令自己不會失言爆粗,她說:「我會唱住歌嚟打機,咁咪唔驚囉!呢個打鼓遊戲,其實我熟啲歌啫,所以頭先邊玩邊唱。我都會打big big channel足球game比賽,其實係因為我男友有打開,我都投其所好,但我唔叻,聽講麥美恩好勁,希望唔好遇到佢,我都諗緊好唔好用男友account嚟玩,睇吓可唔可以用到佢啲寶物。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!