掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

與金鐘裸男撞樣 游學修:絕對唔係我 __,游學修,

被指與金鐘裸男(左圖)撞樣,游學修澄清:「絕對唔係我!」晚上有裸體男突襲金鐘港鐵站,有途人拍下照片放上網,引起網上討論,有網民笑指其側面與藝人游學修相 ...


被指與金鐘裸男(左圖)撞樣,游學修澄清:「絕對唔係我!」

晚上有裸體男突襲金鐘港鐵站,有途人拍下照片放上網,引起網上討論,有網民笑指其側面與藝人游學修相似。游學修接受東網訪問時表示「得啖笑」,覺得自己與對方絕不相似:「網上見到都打個突,我就冇乜睇到佢正面,但覺得唔太似,成個身都唔似佢皮光肉滑,我皮膚黑啲。(覺得佢側面似唔似你?)邊度先?哈哈!個樣唔似咁其他部分佢哋冇睇過㗎喎!我想澄清,我依家食緊嘢,絕對唔係我。(畀人誤會係咪覺得好無辜?)唔會嬲,大家都係講笑啫!」

曾於電影內露股的游學修被問可有膽量裸體?他說:「我唔知佢點解咁做,可能係對社會作出控訴,又或者係行為藝術,但犯法就唔好(如果要你拍戲正面全裸?)唔影響市容又唔犯法之下都OK,睇劇情需要」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!