網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月23日 星期日

【好澎湃】高海寧化身美人魚露腰晒線頭 __,美人魚,高海寧,

高海寧(中)呢個Look,成功揮低着露肩透視裝嘅麥明詩!「咪神」高海寧(高Ling)與10A港姐麥明詩(Lousia)在8號風球仍生效時(天文台在下午 ...


高海寧(中)呢個Look,成功揮低着露肩透視裝嘅麥明詩!

「咪神」高海寧(高Ling)與10A港姐麥明詩(Lousia)在8號風球仍生效時(天文台在下午1時20分已改發3號風球),於將軍澳出席超市開幕活動。高Ling化身性感「美人魚」,着上魚尾裙加白色露腰裝晒背,雖然封胸但感覺非常「澎湃」,又微露事業線,成功撼贏着露肩透視裝的麥明詩!兩人又在台上與日本熊本熊跳舞,接受訪問時,高Ling坦言未學過到場時才即時學:「最緊要畀到開心氣氛畀大家。」提到於風球下仍出席活動是否獲更高酬勞,她們只表示因超市負責人由日本遠到而來。問到二人如遇打風會做甚麼?Lousia稱會去睇戲,而高Ling則謂在家中看電影和下廚。

叫人唔好諗歪

講到Lousia有份主持的J2台節目《後生仔傾吓偈》被指意識意淫時,她謂:「佢咁講即係自己都有呢個諗法,冇資格去話人。(覺得意識低俗?)有想像空間,但個節目係講年青人嘅社會問題,盡量貼近番社會。」而高Ling則指每個節目都有賣點,這節目是年青人關注的話題:「唔好諗歪,要學識正面反面,要諗得全面少少。」Lousia又謂每個人有不同的定位方式,節目有些主題都較有學術性和敏感,而中國人對這方面都比較避忌,反而應該討論多些。

麥明詩唔幫「財困」林作

此外,提到林作昨日出席書展時表示視台灣女星張鈞甯為女神,Lousia說:「唔知道,佢好多女神。上年話馮盈盈係女神,佢比較關注港姐。我記得張鈞甯都係讀法律。」對於林作表示自己碌爆卡有財困,她即說:「碌爆卡即係冇財困,可以碌爆卡都唔少錢。(有搵過你幫手?)冇。男女財政應該獨立,我八號風球都出嚟做嘢,為咗將來冇財困。」

-------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/NRJmKN


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!