網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月27日 星期四

港姐:唔睇負評!伍樂怡玩直播拉票 __,港姐,

期待Kelly玩直播!《2017香港小姐競選》十二位佳麗在台北繼續拍攝外景,下午佳麗出席bigbigchannel台灣製作中心成立典禮。伍樂怡(Kel ...


期待Kelly玩直播!

《2017香港小姐競選》十二位佳麗在台北繼續拍攝外景,下午佳麗出席big big channel台灣製作中心成立典禮。伍樂怡(Kelly)被問到怎樣利用網上平台拉票?她說:「會用多啲big big channel做直播,可能會拍多啲日常生活嘅嘢、唱歌、古箏、整甜品,之前直播過同狗仔玩、餵佢食嘢。」Kelly又指不會為拉票要求男友上鏡,覺得自己口才還可以,會找哥哥多傾偈訓練口才。

Kelly指暫時未有還到網友攻擊性的惡意批評,但亦有網友批評她不夠漂亮,她說:「只要係正面嘅評語都會去睇,負面就唔睇。」問到是否批評就不看?Kelly說:「又唔係,如果係一啲批評會接受,睇吓自己有冇做得唔好嘅地方,暫時都未遇到好難接受嘅批評,會做好自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!