網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月11日 星期二

王浩信驚爆葡萄牙過生日被「掃場」 __,王浩信,

王浩信同岑麗香出席《溏心風暴3》煞科飯局。藝人岑麗香(香香)與王浩信出席《溏心風暴3》煞科飯局。剛於7月7日度過34歲生日的王浩信獲劇組送上蛋糕,為他 ...


王浩信同岑麗香出席《溏心風暴3》煞科飯局。

藝人岑麗香(香香)與王浩信出席《溏心風暴3》煞科飯局。剛於7月7日度過34歲生日的王浩信獲劇組送上蛋糕,為他補祝生日,他說:「生日嗰日啱啱喺葡萄牙拍緊外景,我都有食燒豬同收到劇組送畀我嘅CD做禮物,但係喺當地拍拍吓外景,突然有個大漢衝出嚟掃跌晒啲啤酒,當時我真係有啲驚!(煞科有時間陪吓個女?)我屋企人啱啱去晒泰國旅行呀,不過唔緊要啦。」

香香則笑謂:「因為知道王浩信鍾意音樂,我哋咪送咗一隻CD畀佢囉。今次我好幸運,喺葡萄牙拍外景我只得一場戲,係全組最舒服嘅一個。(傳老公嚟咗探班喎。)係呀,不過起初都冇出去玩,因為未拍到我,唔想出去玩怕影響自己情緒,想做好工作先。」談到好姊妹王君馨明日(7月11日)在港舉行婚禮,香香大讚對方已安排好所有東西,自己到時放心投入參與派對便可以。

-----------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/t6ymSw


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!