掃呢頁CODE去手機

2017年7月3日 星期一

世紀合照!展鵬問單文柔係咪去「墮胎」? __,展鵬,單文柔,陳展鵬,

陳展鵬唔公開戀情,等大家聯想下喎。無綫逾六十位藝員包括陳展鵬、田蕊妮、曹永廉、陳山聰、姚子羚、黃智雯、朱晨麗、陳庭欣、譚凱琪、張振朗、李家鼎、譚玉瑛、 ...


陳展鵬唔公開戀情,等大家聯想下喎。

無綫逾六十位藝員包括陳展鵬、田蕊妮、曹永廉、陳山聰、姚子羚、黃智雯、朱晨麗、陳庭欣、譚凱琪、張振朗、李家鼎、譚玉瑛、沈卓盈、麥明詩、劉佩玥、鄧佩儀等在將軍澳電視城出席「TVB Amazing Summer」記者會。

緋聞情侶陳展鵬與單文柔首次在公開場合大方合照,莫非有意公開戀情?陳展鵬與單文柔一齊接受訪問,問到大方合照是否公開戀情?陳展鵬笑說:「唔係,之前都好大方,大家唔好咁負面,上次係因為趕住出去做嘢啫,希望大家多啲正能量。(係咪公開拍拖?)唔係公唔公開咁小兒科,有報道講到話佢已經大肚,今日嗰肚呢,冇咗嘅,唔係去咗醫院做手術吖嘛?」單文柔笑謂自己要減肥。

「畀啲空間大家聯想下」

再追問陳展鵬與單文柔是否男女朋友關係?他說:「佢之前話了解中,我就話認識中,最近又話佢大肚中,究竟真係大肚定係假大肚先,即係假嘅。(咁係咪拍拖?)畀啲空間大家去諗下啦。(係咪結婚先公開?)咁快去到結婚。」單文柔說:「嗰日唔係咁舒服,影出嚟好似大肚咁,其實真係肥咗,我真係要減肥。(見過伯母?)有。」陳展鵬即搶答說:「我媽好和藹可親,大部分同事都識得我阿媽。(拍拖係咪唔會公開?)自己一向唔想將私人事放喺工作上面,希望大家多啲留意我嘅工作,尤其佢係新人,太多花邊新聞唔好,又幫唔到佢搵食。(你好保護單文柔?)佢唔使我保護啦。(地下情?)冇諗,地下情、宇宙情都好,都係娛樂一則,畀啲空間大家聯想下。」單文柔亦指沒有去考慮地下情問題,最重要相處舒服及尊重大家意願。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!