網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月11日 星期二

蔣家旻扮過佘詩曼後生 做妓女獲曹永廉力讚 __,蔣家旻,佘詩曼,曹永廉,

其實蔣家旻被人力讚已經不是第一次,她於07年加入大台,之後多次扮演女主角年輕時候。其中一次在《天與地》扮後生佘詩曼,開始令大家留下印象。期後她在《大太 ...


其實蔣家旻被人力讚已經不是第一次,她於07年加入大台,之後多次扮演女主角年輕時候。其中一次在《天與地》扮後生佘詩曼,開始令大家留下印象。

期後她在《大太監》扮演妓女,亦都相當出色,扮演相公的曹永廉都公開大讚。未幾,蔣家旻在電影《第一次不是你》擔正做女主角,更獲提名金像獎最佳新人獎,認真威威!

不過蔣家旻在戲入面扮私鐘妹兼有床戲,仲要被電影搶先拍虐待畫面,搞到大台嬲到震!大台索性放逐她幾個月,等她靜思己過,搞到《愛 回家》有一段時間都不見馬子妮。為免重蹈覆徹,有拖拍都不敢認,

當然要賣口乖講句︰「都係工作為先! 」

相關連結︰

【好事近?】戰鬥格會新仔 蔣家旻拍拖打書釘睇投資買樓書

http://bit.ly/2u9Ru9k

【靠SM洗甩馬子妮味】同男朋友準備結婚? 蔣家旻含春回應

http://bit.ly/2t5qNxD


鍾意就快D Share啦!