掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

母愛真偉大!Bob嫂患妊娠糖尿捱980針 __,Bob,林盛斌,

聽見個數字都驚!藝人林盛斌(Bob)出名係圈中好老公同好爸爸,太太Pearl先後為佢生咗三個可愛寶貝女,林霏兒(Faye)、林熹兒(Haye)同林機兒 ...


聽見個數字都驚!

藝人林盛斌(Bob)出名係圈中好老公同好爸爸,太太Pearl先後為佢生咗三個可愛寶貝女,林霏兒(Faye)、林熹兒(Haye)同林機兒(Kaye),依家仲懷有第四胎,母愛真係偉大。原來Pearl一直有妊娠糖尿問題,仲要定期睇醫生接受治療,佢日前喺社交網就道出睇病嘅情況:「嚴格來講可能我唔係妊娠糖尿咁簡單,我平時嘅糖尿指數都係高嘅,所以去到第四個BB,已經好識得處理。而我嘅處理方法就係要去到每餐打胰島素控制血糖。」

pearl仲透露「由第二個懷孕時第23周開始打胰島素針;第三個由第九周開始打胰島素;第四個時第四至五周就已經開始要打其實咁樣每日打四針,整個懷孕嘅過程係40周,第五周開始打即係我打咗35×7×4=980針,仲未計餐前餐後要篤手指驗血。雖然我依家好習慣點樣處理糖尿病,但係其實我都經過一個掙扎嘅過程。講起當時嘅心情真係一匹布咁長,應該可以另開一篇來寫。但係我最終學習到嘅就係既然已成事實,就順其自然!可以做嘅就做晒佢,總之對得住自己;對得住個小朋友就OK」好多網友睇完都大為感動,指母愛嘅付出真係好大。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!