掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

堅索!Bra Top熱褲張曦雯不慎露波邊 __,張曦雯,

張曦雯百密一疏。藝人張曦雯、張瑋純、周志文及丁子朗出席《MikikiXStreetFighter熱爆30年》揭幕禮,當中包括新鴻基地產代理有限公司租務 ...


張曦雯百密一疏。

藝人張曦雯、張瑋純、周志文及丁子朗出席《Mikiki X Street Fighter熱爆30年》揭幕禮,當中包括新鴻基地產代理有限公司租務部推廣經理陳穎欣小姐。

張曦雯以Bra Top加熱褲現身,做足打底工夫的她卻不慎「穿崩」。她自爆由身高6呎1的弟弟陪同到場:「佢行開咗喇,有佢喺度(我)性感啲都有保鏢。佢啱啱大學畢業,等緊申請入醫學院,所以可以返嚟3星期。」

資助細佬讀醫

曦雯表示與弟弟感情深厚,故樂意資助對方讀醫:「佢理想係救人,成日提醒我美麗唔係永恒,佢已同父母及我講明可能呢10年都要養佢。(負擔好大?)都係,不過我覺得係唔錯嘅投資,希望佢畢業會錫番我哋。」她又指弟弟剛失戀,問到可有為對方介紹女友,曦雯笑謂:「我啲朋友係大姐姐,都有帶細佬出過嚟飯敍嘅,不過我哋一個似媽媽、一個似爸爸,行出街冇人估到我哋係兩姊弟。」

張瑋純間接認有男友

而張瑋純則專程由台灣來港兩天出席活動,明天便返台忙事情。談到出席電玩活動,問可接受男友沉迷打機?她嬌嗔地答:「在套我說話?哈哈!他有玩電動,但更愛運動及室內攀岩。我會與他一起運動,不過早前我因運動閃傷了腰,起初痛得要打針,休息了個多月,現在才好了點,幸好沒有傷及其他部位,怕影響日後懷孕嘛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!