掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

【透視誘惑】龔嘉欣露Bra晒背騷長腿! __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣着得好靚呀!藝人龔嘉欣出席Vcity舉行的「DSE放榜加油派對」活動,穿上喱士透視大露背的她又露長腿,非常養眼,不過她卻自爆近日拍攝無綫新劇《誇 ...


龔嘉欣着得好靚呀!

藝人龔嘉欣出席V city舉行的「DSE放榜加油派對」活動,穿上喱士透視大露背的她又露長腿,非常養眼,不過她卻自爆近日拍攝無綫新劇《誇世代》外景時,被猛烈太陽曬燶皮膚,她謂:「我除咗腰下嘅位置之外,其餘部份都曬燶晒,所以我要着衫遮住,相信都要一年半載先好,因為我好難白番,前幾日着住背心出活動,畀人見到甩皮同埋一撻撻,人哋以為有啲乜嘢喺度。」更指將要為餅店拍攝新一輯廣告,屆時需要用強力化妝品遮住。

嘉欣坦言首次遇上這種情況,為令曬燶位置快點復元,她也特別接受美白療程:「不過要除晒啲衫,將啲Mask擺喺背脊度,咁就好啲!」而近日忙於為Big Big Channel拍片教煮食的她,表示網民反應好,故公司希望她盡量一星期拍一條片,問到嘉欣可有壓力?她謂:「冇,都係同大家閒話家常,我自己又一個人,咁樣會冇咁悶(姚子羚唔係同你一齊住?)一時時,佢開工就會喺度。(唔開工呢?)呢啲我唔代答,費事佢鬧我,總之開心就得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!