網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月29日 星期六

泳池勇救飛Bra王君馨 曹永廉急解畫 __,君馨,曹永廉,王君馨,

王君馨泳池飛Bra,曹永廉急忙跳入水中用身體抱住Grace,免她走光。藝人曹永廉(阿廉)於無綫熱播劇《超時空男臣》中可謂「艷福無邊」,先咀楊詩敏(蝦頭 ...


王君馨泳池飛Bra,曹永廉急忙跳入水中用身體抱住Grace,免她走光。

藝人曹永廉(阿廉)於無綫熱播劇《超時空男臣》中可謂「艷福無邊」,先咀楊詩敏(蝦頭),近數集與「太子妃」王君馨(Grace)的關係漸見曖昧,繼日前Grace為「擊退」吳業坤,主動向阿廉獻吻後,今晚劇情更交代Grace穿三點式拍戲時不慎於泳池中「飛Bra」,露出白滑背肌,幸得阿廉飛身「撲救」,Grace才避免春光乍洩!

由於早前Grace「獻吻」一幕,令Grace新婚丈夫Daniel睇到眼火爆,不少網民於社交網站留言,搞笑叫阿廉「小心啲」!而今晚播出這場「激情戲」,阿廉已返內地為另一部新劇《大帥哥》開工,名副其實的「冇眼睇」,他受訪時搞笑澄清:「拍嗰場戲真係乜都睇唔到㗎,大家可以放心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!