掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

港姐:張寶欣透視裙露黑Bra成功搶鏡 __,張寶欣,港姐,

寶欣着透視裙,仲露埋黑Bra,唔通收到貼士,着性感啲會易啲上位?《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北玫瑰夫人餐廳拍攝外景。張寶欣(Boanne ...


寶欣着透視裙,仲露埋黑Bra,唔通收到貼士,着性感啲會易啲上位?

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北玫瑰夫人餐廳拍攝外景。張寶欣(Boanne)穿上黑色透視裙露黑Bra亮相,相當搶鏡。外景接近尾聲,張寶欣覺得自己有不少進步空間,參賽是為了接受更多訓練,希望跳出自己的範疇。

張寶欣感觸謂旅程中學到很多,好似跳舞訓練,要應老師要求自創舞步,但她是首次接觸跳舞,所以比較遜色,不過其他佳麗幫了她很多,張寶欣自言完成跳舞訓練後也很激動。問到是否又喊?張寶欣以笑回應。

談到昨晚是否學會撒嬌?何依婷(Regina)表示會視乎場合撒嬌,她笑說:「都OK,公開場合都要正正經經,但對住屋企人都會嗲吓。(有冇同男友撒嬌?)冇呀,依家亦冇男朋友。(識撒嬌容易吸引異性?)冇諗呀,亦唔可以對住每個男人都撒嬌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!