掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

羅仲謙冇樓冇雄風 為氹楊怡Chur乾個胸 __,羅仲謙,楊怡,

加油呀,謙謙!男人胸女人Home正正係大隻仔羅仲謙嘅寫照,為咗安樂Home,謙謙喺呢三年不斷等上車,屢戰屢敗,又屢敗屢戰,買到嘅都係得陣風。如今呢位大 ...


加油呀,謙謙!

男人胸女人Home正正係大隻仔羅仲謙嘅寫照,為咗安樂Home,謙謙喺呢三年不斷等上車,屢戰屢敗,又屢敗屢戰,買到嘅都係得陣風。如今呢位大隻仔,連胸都縮埋,老婆楊怡一早有樓揸手,自己就兩手空空,都咪話唔醜!最陰功豬係, 謙謙Budget有成1,000萬,但原來1,000萬都係得個吉,惟有講句,合該!

今年5月,我Nuts哥陪朋友去抽荃灣一個新樓盤,當日現場熙來攘往,人流如鯽,場面就好似Welcome聖誕大特賣。只見人群中,有位仁兄一支公笠住口罩戴上眼鏡頹然呆等,見佢面如土灰,雙眼無神,原來正正係大名鼎鼎嘅羅仲謙,睇到佢個樣都知,謙謙又衰咗喇!

1,000萬Budget都貶值

老婆楊怡不斷Push謙謙買樓,見佢心急如焚,就知上車對佢嚟講幾有迫切性。查實謙謙想搵番個男人Home啫,點解仲難過DSE考5**?2015年開始,謙謙就變咗新盤吉祥物同展覽品,Nuts哥有次上討論區,口痕友話見羅仲謙仲易過喺九龍城見周潤發,只要去新盤抽籤揀樓現場,野生捕獲謙謙包冇甩拖,萬試萬靈!

灰!真係好灰!身為升斗香港市民,睇到Nuts哥寫到呢度,就一定灰到嘔黃膽水,因為有1,000萬Budget嘅謙謙都話:「一直都想買屋,之前想買又抽唔中……依家買樓又要排隊……以前1,000呎叫豪宅,依家500呎已經叫豪宅。500、600呎可以畀到一家人住,一個單位就夠。」

地獄黑仔王欠抽樓命

隔籬街順嫂話齋,冇錢冇車冇樓學咩人娶老婆?謙謙係有錢,又有架多功能用途嘅車,就係冇樓呀!偏偏佢就係地獄黑仔謙,冇抽樓命,又怨得誰?為振夫綱,佢退而求其次買工廈頂住檔,安樂Home呢?就要靠每月4萬幾蚊租大埔比華利山幫人供樓。北上拍劇漸消瘦唔係藉口, 真正Chur乾佢個胸嘅元兇係買唔到樓。

謙謙搵錢係辛苦嘅,佢即將又要同楊怡分隔半年,飛到外地拍無綫新劇《再創世紀》,拍得呢套作品,當然一定要熟讀《創世紀》經典角色許文彪(陳錦鴻飾)金句:「我唔係未試過,我試過安分守己,日搏夜搏,賺得嗰一萬幾千,我試過……你出去問吓人,是但問一個人,問吓佢哋想要啲咩!佢哋答案好簡單,只係想要一間好普通好普通嘅樓咋。」文彪金句正係謙謙同香港人嘅寫照呀!

謙謙同楊怡話生B講到口水乾,慘在冇樓冇高潮,冇樓冇雄風,連團火都熄埋點算?萬事起頭難,點解唔退一步海闊天空呢?倒不如唔揀旗艦新盤,Freestyle啲買二手樓,去元朗、屯門、大西北,掃二、三、四、五、六手樓,1,000萬買到兩間,一間放租,一間用嚟做多功能用途神秘屋。造人要講情趣,細細哋闢室偷香仲過癮!第日生埋個B,話唔定腳頭旺你儲到一億,進軍幾千呎半山豪宅呢!Who Knows?!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!