掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

楊卓娜:【獨家】慘!楊卓娜畀Con刮眼險盲 __,楊卓娜,

收工除咗con睇嘢都有影呀!楊卓娜與林嘉華日前為無綫新劇《燦爛的外母》開工,戴上奶白色隱形眼鏡現身的卓娜,透露戲中講述她被鏹水所傷,故拍攝時需長時間戴 ...


收工除咗con睇嘢都有影呀!

楊卓娜與林嘉華日前為無綫新劇《燦爛的外母》開工,戴上奶白色隱形眼鏡現身的卓娜,透露戲中講述她被鏹水所傷,故拍攝時需長時間戴上,惟過程間極不舒服,除了看東西時有點矇矓外,合埋眼也會被隱形眼鏡刮到,結果雙眼變得紅腫,她謂:「收工之後對眼好攰,睇嘢都有影,要過一、兩個鐘先正常番。」談到首次與前輩林嘉華合作,卓娜感謝對方不時提點,笑指試過整日開工令情緒未能連接,林嘉華也有出手助她盡快投入情緒。

黎諾懿張頴康狂放笑彈

而另一邊廂,薛家燕、黎諾懿及張頴康則拍攝一場銀行戲,期間諾懿更要向家燕大發雷霆,雖然鏡頭前諾懿失控狂鬧,但一cut機後隨即變臉,與家燕及張頴康玩得不亦樂乎,兩位男士更於家燕面前跳舞,場面惹笑,對於與兩位後輩合作,家燕笑指快樂不知時日過,更謂:「我同諾懿喺戲入面成日針鋒相對,為咗想搞笑啲,好多時我哋都會加料加啲身體語言,所以就成日NG。」

憶起以往不快事

不過家燕亦提到戲中有場攬住湯洛雯飾演的女兒哭泣戲份,頓時令其想起以往的不快事,她謂:「劇本寫我攬住個女喊,之後仲想攬住一齊跳落街,情況同自己十幾年前嘅現實經歷一樣,當時我真係有咁諗過,所以睇劇本已經喊晒,嗰種痛到依家仲好記得,好擔心拍時唔知會喊成點!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!