掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

袁嘉敏全裸倒D奶 __,袁嘉敏,

袁嘉敏全裸倒D奶娛樂要聞34D袁嘉敏、林凱欣及姚紫茵昨日先後殺入書展造勢,袁嘉敏出席《親˙蜜》散文集加相集簽名會,封胸的她講到新作內容:「有全裸相喺書 ...


袁嘉敏全裸倒D奶

娛樂要聞


34D袁嘉敏、林凱欣及姚紫茵昨日先後殺入書展造勢,袁嘉敏出席《親˙蜜》散文集加相集簽名會,封胸的她講到新作內容:「有全裸相喺書裏面,如有藝術家或攝影師想邀我拍美術或美感高嘅相,裸露都會考慮。」對於曾聲稱不再性感,她說:「要睇project,影呢啲相係最後一次,如果反應好,下年着時裝再出書。」



袁嘉敏在寫真集中晒34D最吸睛。



林凱欣(左)和姚紫茵昨日到書展為寫真造勢。

袁嘉敏表示有電影導演和監製游說她裸露,她卻不願:「我唔想露點,呢啲戲成日蓋過劇本同演技。」更自爆下月淡出幕前做OL,不過之後又改口:「我唔係退出,之後有啲善事會做,好電影會客串吓 。」有指今年書展被有意拍AV的麥紫莉搶盡風頭,林凱欣則說:「我冇膽拍AV,屋企人都唔等錢使。」不過她的寫真集封面照腳趾竟長過手指,疑似修圖過度。

採訪:黃曉妍、曹家誠

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!