網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月17日 星期一

【獨家】陳法蓉守Dry八年 吔落寞壽司 __,陳法蓉,

人生其實滿希望。貴為1989年度港姐冠軍的陳法蓉擁有美貌與智慧並重,自出道以來星途尚算順暢,近日在無綫新劇《賭城群英會》中與陳百祥上演「世紀人工呼吸」 ...


人生其實滿希望。

貴為1989年度港姐冠軍的陳法蓉擁有美貌與智慧並重,自出道以來星途尚算順暢,近日在無綫新劇《賭城群英會》中與陳百祥上演「世紀人工呼吸」,旋即成為全城熱話,令她人氣再度急升,雖然事業上再遇第二春,但感情上卻「守Dry」八年!單身的陳法蓉日前被東網拍得於將軍澳完成工作後,駕車載女友人直駛尖沙咀,其後女友人落車後,她便獨自走進一家商場搵食,最後選擇食「落寞壽司」!一小時後,陳法蓉拿着一袋衫去還,期間不苟言笑,直到還衫時才展露笑容,跟店員有傾有講,最後獨自閒逛半小時後才駕車回家。

否認冇人要:係唔啱我

眼見好友蔡少芬與朱茵皆已作人妻兼人母,陳法蓉近八年來竟沒有拖拍,還要落寞「食自己」,難怪令人擔心「冇人要」,但她東網訪問時表明戀愛法規,只是寧缺勿濫,而非「守Dry」:「點解要話我冇人要呢?其實係一直有人想要,但嗰啲人真係唔啱我啫!我對戀愛仍然好有憧憬,一定唔會收兵,要好鍾意先會開始一段關係。我經理人試過喺屋企睇有關『盛女』嘅節目,睇睇吓佢會話:『呢個咪你囉!』我覺得只要兩個人相愛,工作忙唔見面係藉口,愛裏面一定要包容同遷就,而我仲好相信愛情。」

拍劇遇喪母 打擊甚大

女人當自強,單身也可以很快樂,情路坎坷的陳法蓉同時卻要面對身心折磨!2009年,她突然受胃液倒流影響,身體稍一操勞便會「火燒心」兼狂嘔,加上當年轉換經理人公司需時適應,故當時決定往後只接簡單登台及廣告工作,直到去年才接拍《賭》劇。談到胃病問題,陳法蓉坦言不會「斷尾」﹕「只要唔太操勞、唔係長時間冇嘢落肚就冇問題。拍《賭》劇唔使擔心冇美食,正所謂『有叻哥(陳百祥)冇肚餓』,片場出現過由香港專程運上深圳場地、新鮮熱辣嘅『好西』,只係拍攝中途遇上媽咪辭世,對我嚟講打擊都幾大!我試過心情好差匿埋喊……諗番轉頭其實去年都幾黑仔,喺西藏開工又試過有高山反應!」身體及精神漸漸康復的陳法蓉近日「再下一城」,與余文樂等到沙漠取景拍戲:「嗰度天氣變幻莫測,試過龍捲風,亦因大風沙關係,收工返酒店沖涼,沖咗好耐都仲係成地沙,但都係一次唔錯嘅經驗﹗」

服飾:MARELLA

髮型:Jackson Yung@IL COLPO


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!