掃呢頁CODE去手機

2017年7月17日 星期一

佘詩曼忙搵錢唔Dry:我一直都滋潤住 __,佘詩曼,

師姐陳法蓉被指Dry爆8年冇拖拍,佘詩曼強調自己一直都滋潤。藝人佘詩曼出席無綫熱播劇集《賭城群英會》宣傳活動時,大爆劇情將進入高潮,她因目睹哎吔阿妹跳 ...


師姐陳法蓉被指Dry爆8年冇拖拍,佘詩曼強調自己一直都滋潤。

藝人佘詩曼出席無綫熱播劇集《賭城群英會》宣傳活動時,大爆劇情將進入高潮,她因目睹哎吔阿妹跳樓身亡而崩潰,畫面十分震撼,不能不看!

而正忙於拍攝新片的阿佘,預計下月中完成,不過她坦言沒有時間休息,因為要緊接到橫店拍攝古裝劇,屆時當地的氣溫會好熱,問為何不休息避暑?阿佘笑指因劇本及角色吸引,故也無法抗拒。

談及師姐陳法蓉被指Dry爆8年冇拖拍,並揚言拒收觀音兵,問阿佘可有收觀音兵?她起初不明,及後才說:「我依家好開心,生活得好開心。(有新戀情?)有人追都唔得我咁忙。(即係有人追?)冇喎!搵錢唔開心咩?(咁你Dry咗幾多年?)我梗係話冇死都要咁講,我一直都滋潤住。(阿媽湯水?)唔好理,總之就滋潤」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!