掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

DSE放榜:超級狀元林莉雯瞓夠先溫書 父母唔會迫得緊 __,林莉,

林莉雯(中)強調溫書前一定要先瞓夠。(朱先儒攝)中學文憑試今日放榜,今屆共有6位考生考獲7科5**,包括3男3女,其中1位女狀元林莉雯(Maggie) ...


林莉雯(中)強調溫書前一定要先瞓夠。(朱先儒攝)

中學文憑試今日放榜,今屆共有6位考生考獲7科5**,包括3男3女,其中1位女狀元林莉雯(Maggie)更於數學延伸部分M2亦考獲5**,屬今屆的超級狀元。

林莉雯就讀拔萃女書院,她除了4科主科,在生物,化學,經濟及M2都得到5**,共奪得7科半5**的佳績。Maggie直言得到佳績十分興奮,「冇預計過咁好成績」,她表示希望在本地升讀醫科,「有好多原因,媽媽曾經病過,我想本住幫人之心去讀,覺得醫生好偉大,我想用知識去幫人,而且由細都被醫生呢份職業吸引。」Maggie稱,想多謝父母的支持及學校老師的幫助。

被問到事前如何備考,林直言要瞓夠先溫書,「每日瞓足8個鐘先溫書,我會睇電視減壓。」至於港大會為7科5**狀元提供全額學費減免,Maggie會否以此作考慮,Maggie的媽媽稱學費不是主要考慮,要視乎那間大學最適合女兒。

Maggie本身已考獲八級鋼琴,更有一位於英國劍橋大學就讀二年級Human Social Political Science的哥哥。Maggie直言家人給予她非常大的支持及空間,「佢哋令我知錯唔緊要,但要知錯喺邊,唔好再錯。就算我考得唔好,佢哋會話下次做好就得。佢哋唔會迫我太緊。」

Maggie透露,自己是學校社會服務學會的副主席,更是領袖生,自己注重時間管理,令自己在學校公職及學業上取得平衡。她表示自知學習基礎好,但仍需補習,「我高中開始補習,有補習數學,知自己基礎好,但想有個老師比我問問題。真正不停溫書係中五下學期,但平時都有溫書。」Maggie透露考試期間擔心中文及通識科成績,「因為中文同通識要靠平時操練,唔可以死背,我擔心準備得唔夠。」

一直在Maggie身邊陪伴的林母表示,為女兒感到驕傲,又好開心女兒的努力得到認同,「我成日同仔女講係咪聰明唔係最緊要,勤力先係最緊要。我喺紀律性方面好嚴格,例如作息時間上。但我會同佢哋講讀書係為咗佢哋自己,盡咗力就係好。」

Maggie被問到對新政府有何期望?她表示希望新政府能盡力促進社會和諧及推進社會進步。談到對增加教育開支新措施的看法,Maggie認為是好事,「知識係自己嘅資產,其他人攞唔到,令更多人接受教育係好事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!