網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月1日 星期六

Edison愛同女伴東京旅行 街頭遇勁敵余文樂 __,Edison,余文樂,陳冠希,

Edison愛同女伴東京旅行

街頭遇勁敵余文樂

娛樂要聞

Edison愛同女伴東京旅行街頭遇勁敵余文樂娛樂要聞陳冠希(Edison)同秦舒培啱啱先為女兒Alaia搞完百日宴,轉個頭就被讀者見到佢哋同女友人喺東 ...


陳冠希(Edison)同秦舒培啱啱先為女兒Alaia搞完百日宴,轉個頭就被讀者見到佢哋同女友人喺東京行街,仲好大方咁同讀者合照。

Edison其實一直同東京呢個地方好有緣,先講番佢同秦舒培,除咗呢次被讀者發現,前年遊東京,仲有一張秦舒培坐喺Edison大髀嘅相流出。

數遠少少,Edison同前女友洪文安(Ann)喺七夕去到東京拍拖,不過當時發現佢嘅fans就冇咁好彩,因為呢次Edison唔係好滿意行蹤被發現,雖然攬住女伴纖腰,但臉免就十級黑。

除咗同女友去東京,Edison亦試過他鄉遇故知,喺多年前佢同余文樂因為阿嬌發生過一次「撞膊事件」,之後兩人喺東京街頭相遇,都有互相出手打……招呼。


鍾意就快D Share啦!