網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月4日 星期二

胸大無罪!Emily自爆上圍太豐滿被嫌棄 __,

Emily話因為胸太大令唔少人抗拒跟她合作。26歲索模EmilyRatajkowski一向力Sell樣靚身材正,不過她日前接受雜誌《Harper'sB ...


Emily話因為胸太大令唔少人抗拒跟她合作。

26歲索模Emily Ratajkowski一向力Sell樣靚身材正,不過她日前接受雜誌《Harper's Bazaar》澳洲版訪問時,透露上圍豐滿令她失去不少工作機會!

Emily受訪直言:「我試過被人話:『噢,佢太性感啦。』聽落就好似反女性的說話一樣,啲人唔想同我合作就係因為我嘅胸太大。胸大究竟有咩問題?佢哋不知幾靚,好女性的東西,應該值得被讚揚。」雖然Emily不時在社交網上載露肉照,引來不少粉絲留言批評,認為照片有貶女性之嫌,但她卻一於少理:「我完全唔介意,因為那些照片表達了我的立場。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!