掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

黃秋生fb夜媽媽發火:忙排戲冇嘢喇 __,秋生,黃秋生,

黃秋生強調拍《中華英雄》時身體已經好番晒。藝人黃秋生愛在社交網抒發情感,佢又發文話有人曾經話佢有病,叫其他導演唔好用佢,仲話當日係劉偉強話「唔好咁樣」 ...


黃秋生強調拍《中華英雄》時身體已經好番晒。

藝人黃秋生愛在社交網抒發情感,佢又發文話有人曾經話佢有病,叫其他導演唔好用佢,仲話當日係劉偉強話「唔好咁樣」。言詞間充滿怒火!正忙於為舞台劇排戲的秋生,咁忙仲抽空喺Facebook發火。

避免惹人誤會

為了追查事件真相,東網聯絡了秋生,他解釋:「其實係有個內地朋友Send畀我,我以為係最近講嘅嘢,因為內容與事實不符,夜媽媽,火滾起上嚟咪寫幾句,冇嘢喇,冇乜特別嘢講,依家專注排戲同埋個戲嘅宣傳,費事令人又誤會。」

有網民推斷,事件係關於秋生當年拍攝電影《中華英雄》同《風雲:雄霸天下》嗰段時間所發生嘅嘢。至於秋生咁扯火,啲網民又聯想到係咪同導演王晶有關。由於兩部電影都由劉偉強執導,東網聯絡劉導演,但未有回覆。

東網繼續問秋生是否不滿有人聲稱曾在電影《中華英雄》中,於造型上作出特別安排,以便當年因病服藥導致暴肥的他仍能有工開?秋生回答:「拍《中華英雄》時我都好番啦,病佢個死人頭咩!《中華英雄》嗰期大把嘢拍!(咁係咪拍《風雲:雄霸天下》時令人覺得你肥?)我估係。(係咪王晶?)唔再講喇。」

王晶微博回話

至於王晶導演喺微博發文,指香港娛樂圈有兩個口賤之人,因口賤導致前途盡毀。「我不齒二人所為,割蓆絕交。」更指二人無法接到大製作,靠「小活」維生。之後他強調是被二人痛罵,朋友替他不值。最後回話:「街上有兩個乞丐罵你,你會跟他吵嗎?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!