掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

人母陳敏之晒Fit爆水着相 心穎都嗌Hot __,心穎,陳敏之,敏之,黃心穎,

陳敏之(右)生B後都咁索,連黃心穎都忍唔住嗌「Hot」呀!現年38歲嘅「索腿天后」陳敏之,喺上年12月尾生咗囝囝「雷冬至」!有咗心肝寶貝嘅佢,早前產後 ...


陳敏之(右)生B後都咁索,連黃心穎都忍唔住嗌「Hot」呀!

現年38歲嘅「索腿天后」陳敏之,喺上年12月尾生咗囝囝「雷冬至」!有咗心肝寶貝嘅佢,早前產後復工要拍無綫劇《溏心風暴3》都嗌好唔捨得囝囝,不過日前劇集終於煞科,敏之有時間同囝囝去玩,佢仲晒出水着相添!

今日敏之就喺Instagram上載咗張泳照,行運動Style嘅佢着上黑色泳衣露出纖腰,上圍激凸,身材超Fit,網民都大讚生完好似冇生過,就連黃心穎都忍唔住留言嗌「Hot」!不過話明索腿天后,條腿呢?係浸咗喺水度嘅,睇嚟大家要幻想吓喇!而另一張相就係冬至一面歎樣,浸喺水中享受人生,鬼咁梳乎呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!