掃呢頁CODE去手機

2017年7月19日 星期三

G奶麥紫莉百萬代言性商店 好搵過拍AV __,麥紫莉,

麥紫莉宣布要赴日拍AV而人氣急升。擁GCup無敵導彈的20歲𡃁模麥紫莉,近日因宣布要赴日拍AV而人氣急升,工作量隨即大增,據知她將為一間性玩具商店任代 ...


麥紫莉宣布要赴日拍AV而人氣急升。

擁G Cup無敵導彈的20歲𡃁模麥紫莉,近日因宣布要赴日拍AV而人氣急升,工作量隨即大增,據知她將為一間性玩具商店任代言人,月底簽約,酬勞為100萬港元,比她拍AV每部20萬港元還要高,看來下海果然令她「錢」途無限。

換Look倒瀉籮奶

身材火辣的紫莉特別為東網讀者換了兩個殺死人造型,先穿上黑色細碼比堅尼,又瞓又挨倒瀉籮奶,36G上圍效果勁噴血!其後化身低胸美少女戰士賣萌,拍攝當日餓足十個鐘的她,忍不住搵現場水果充飢,但見她剝蕉皮都輪輪盡盡,看來手技麻麻。

紫莉表示自小「我的志願」就是做Model,曾參加歌唱比賽及劇社,自信演技不錯,但講到拍AV要有「特別演戲技巧」,她搞笑說:「努力緊!唔係話做多啲,係上網睇書增進性知識,同埋睇波多野結衣啲作品,覺得佢好靚。(覺得自己啱咩風格?)可愛、性感都得,冇嘢難到我!」

想肉搏劉青雲

拍拖次數不夠五次的紫莉表示,性經驗都只是這幾個人,從未試過一夜情:「初夜幾多歲?總之過咗合法年齡,實際數字唔講喇!但我絕對唔濫交,其實日本AV女優好多私生活都唔亂。」講到要肉搏陌生AV男優,她希望有得揀靚仔,講明嫌棄肥胖、光頭及年逾50歲的男優,但若對手似偶像劉青雲則冇所謂:「一向欣賞青雲有男人味,又錫老婆。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!