掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

洗米仔帶住 hardsell去行街 [壹週刊 - 1427] __,M1,

洗米仔陪表姐shopping,不忘著公司Tee做吓宣傳。同你吟一吟洗米仔帶住hardsell去行街上個月洗米仔周柏豪(洗米華大仔)投資嘅拍賣網Octi ...


洗米仔陪表姐 shopping,不忘著公司 Tee做吓宣傳。

同你吟一吟

洗米仔帶住 hardsell去行街

上個月洗米仔周柏豪(洗米華大仔)投資嘅拍賣網 Oction開幕,周家上下總動員撐場,據知個網一開張就冧 server,搞到佢要親自拍片「耍冧」。開業將近一個月,網友冇再「媽×」投訴,做老闆的洗米仔應該還得神落!

呢日佢暫時放低公司嘅業務,喺圓方做表姐嘅陪買專員。全黑打扮嘅柏豪,身穿的 Tee正正印有公司 logo,完全唔放過任何一個宣傳機會!兩人走去睇波鞋,其間,洗米仔不時托住下巴左擰右擰,睇個勢似捱得夜多,骨火盛,之後兩表姊弟傾唔停走去買蛋糕,試勻晒幾款先至扑槌!之後兩個行返去周家喺天璽嘅行宮,沿途雞啄唔斷,有講有笑,話佢哋係拖友實有人信!

上月洗米華同洗米嫂罕有合體,孖住周家上下撐周柏豪拍賣網開幕。

兩個試食完先買,精明消費者!

洗米仔不時托住下巴左擰右擰。

兩表姊弟有講有笑勁啱 key,表姐手上捧住嘅白板貼,三百蚊起跳,比起一塊普通白板貴一截。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!