掃呢頁CODE去手機

2017年7月22日 星期六

【闊太生活點樣過】甘比IG愛post甜品相 徐子淇子老公晒恩愛 __,子淇,甘比,徐子淇,

好見人都好羨慕嫁入豪門做闊太,咁到底闊太嘅生活又係點o架呢?睇下佢哋ig咪知囉!李嘉欣同許晉亨結婚之後,李嘉欣專心做人妻同人母,佢不時喺微博share ...


好見人都好羨慕嫁入豪門做闊太,咁到底闊太嘅生活又係點o架呢?睇下佢哋ig咪知囉!李嘉欣

同許晉亨結婚之後,李嘉欣專心做人妻同人母,佢不時喺微博share生活照,大部分都係佢扮靚靚嘅相,仲有就係寶貝仔Jayden嘅相。除此之外,佢仲成日share同闊太朋友一齊high tea嘅相o添!徐子淇

嫁界李家誠之後,徐子淇幫老公生咗兩個囡囡同兩個囝囝,佢亦不時喺IG share佢同老公嘅合照,絕對係公開放閃,佢同李嘉欣亦都非常老友,不時一齊去high tea。黎姿

改咗名做馬黎珈而嘅黎姿,嫁畀馬廷強仲育有三位小公主,o依家主理打理美容公司生意,除咗post工作照之外,佢仲不時會同老友蔡少芬、陳法蓉等聚會嘅相。甘比

劉太甘比佢專心相夫教子,佢亦不時喺IG post相,最多嘅就係蛋糕相,似乎甘比對甜品係情有獨鍾,另外,佢又上載唔少去企鵝公仔嘅相,佢又成日去睇騷,仲會分享後台合照o添!

同許晉亨結婚之後,李嘉欣專心做人妻同人母。 (IG圖片) 佢仲成日share同闊太朋友一齊high tea。(IG圖片)
李嘉欣同黎姿都好好朋友。(微博圖片) 改咗名做馬黎珈而嘅黎姿,嫁畀馬廷強仲育有三位小公主。(微博圖片) 佢仲不時會貼同老友聚會嘅相。(微博圖片)
(IG圖片) (IG圖片) 嫁界李家誠之後,徐子淇幫老公生咗兩個囡囡同兩個囝囝。(IG圖片)
佢亦不時喺IG share佢同老公嘅合照。(IG圖片) (IG圖片) 劉太甘比佢專心相夫教子。(IG圖片)
佢亦不時喺IG post相,最多嘅就係蛋糕相。(IG圖片) 似乎甘比對甜品係情有獨鍾(IG圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!