掃呢頁CODE去手機

2017年7月3日 星期一

【出水芙蓉】高Ling導彈胸冇得輸 __,高Ling,高海寧,

不得了!無綫劇《賭城群英會》除了以賭術及恩怨情仇做主線,亦經常有春光無限的畫面,之前有高海寧(高Ling)扮女僕玩制服誘惑,文凱玲(Connie)穿超 ...


不得了!

無綫劇《賭城群英會》除了以賭術及恩怨情仇做主線,亦經常有春光無限的畫面,之前有高海寧(高Ling)扮女僕玩制服誘惑,文凱玲(Connie)穿超短褲晒長腿兼疑似走光,今晚一集繼續唔好畀佢停,眾女連環晒胸器,勢令觀眾流鼻血!

首先擁有E Cup導彈的鍾采羲(Iris)身穿連身黑色內衣,安慰被父親李國麟責怪的吳家樂,鏡頭不乏高炒Iris巨胸的鏡頭,家樂其後將Iris抱起,再在梳化咀嘴,場面火辣!

另一場高Ling與Connie身穿泳衣,與黃浩然、何浩文在泳池中暢泳,兩女彈來彈去令人睇到嘩嘩聲,鏡頭更拍住高Ling巨胸由水中拍到上水,猶如深水炸彈,畫面超級震撼!猶記得當年高Ling的勁爆身材成為話題,但近年她開始收起性感,今晚巨胸炸鏡頭一幕絕對值得Fans收藏!驚太快觀眾睇唔切,四人再在池邊講對白,半裸何浩文及浩然晒雞扒胸,但始終不及兩女事業線搶鏡,未知又有多少觀眾掛住睇畫面亦忽略咗劇情呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!