掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

張新悅青春 look歎下午茶 [壹週刊 - 1429] __,張新悅,M1,

為了新工作,素look示人,襯埋去年入手的RogerVivier新袋,勁young。同你吟一吟張新悅青春look歎下午茶有三個小朋友的張新悅,做咗十年 ...


為了新工作,素 look示人,襯埋去年入手的 Roger Vivier新袋,勁 young。

同你吟一吟

張新悅青春 look歎下午茶

有三個小朋友的張新悅,做咗十年全職阿太,今年終於忍唔住要回歸職場,為有份創立的「心靈雞湯兒童基金」做 OL。曾經講過為新工要戒「七彩蝦條」 look嘅張新悅,呢日下午四點同朋友喺中環 Café Landmark歎下午茶,一身全白裙襯波鞋,加埋個二萬落地嘅 Roger Vivier Pilgrim de Jour包包,青春逼人又不失貴氣,同做女嗰陣都分別唔大。

「潮媽」一方面開行 turbo講不停,另一方面 keep住高度戒備,不消一會便𥄫到上層有朋友經過,主動揮手同對方打招呼。 High tea傾足個多小時,夠鐘交人,張新悅埋單,速撇!

張新悅𥄫到上層有朋友經過,主動打招呼。

撰文:八珍

攝影、攝錄:蕭敬漁、陳亦龍、楊紫、李玄


鍾意就快D Share啦!