網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月29日 星期六

孫耀威愛的宣言:M加E 唔可以拆開 __,孫耀威,

「M加E,係一個新嘅ME!」嘩,冧到呢!歌手孫耀威(Eric)在過百親友見證下先為老婆陳美詩(Macy)戴上結婚戒指,笑容滿面的Eric,慢慢在老婆無 ...


「M加E,係一個新嘅ME!」嘩,冧到呢!

歌手孫耀威(Eric)在過百親友見證下先為老婆陳美詩(Macy)戴上結婚戒指,笑容滿面的Eric,慢慢在老婆無名指套上婚戒,接住即讀出誓詞,由於Eric表現得相當緊張,即獲全場拍掌鼓勵,Eric說:「阿Macy,多謝你一直陪伴、忍耐、支持同愛護,你係一個好好嘅妻子,亦都係一個好好嘅朋友,我雖然同你無所不談,當我生命遇到開心事時候,我哋就一齊笑,當我遇到挫折同唔開心嘅時候,你就唔會同我一齊喊,你會反過嚟借膊頭畀我喊,跟住鼓勵我、指引我、保護我,從來都冇任何怨言,今日喺大家見證下,我已經唔係一個人嘅我,正如頭先牧師講過,既然如此,夫妻不再是兩個人,乃是一體的了,好似今日我哋本場刊上婚禮嘅Logo,Macy加Eric,M加E,係一個新嘅ME,新嘅我,我以後就等如我加埋你,所以我哋以後唔可以再拆開,因為拆開就唔係原整嘅我。」

讚孫耀威完美

Macy再為「老公」戴上婚戒,接力邊睇手機邊讀出誓詞,她說:「Eric,我好感謝神,係我哋我嘅人生最合適、最好嘅時候遇到對方,並且喺神印證之下,我哋先至喺埋一齊,我好感恩有共同價值觀、共同人生目標,雖然我哋嘅性格唔同,但往往又可以互補,我並唔完美,但我感恩近乎完美嘅你,喺過去7年幾裏面,同我一齊經歷好多、好多事情,我好欣賞你對人無私嘅愛同對生命嘅熱誠,令我更加懂得點樣表達愛。」

兩人隨即點着蠟燭再吹熄蠟燭,再十指緊扣打算行落台,豈料遭神父出手捉住,並要求兩人平排站立,原來是「咀嘴」環節,Eric及Macy在全場歡呼下兩度激咀,禮成前一對新人分別高舉V字手勢,並落台與親友打招呼,最後又折返上台。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!