掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

楊愛瑾開P慶祝囝囝百日宴 __,楊愛瑾,

清一色,藍呀!藝人楊愛瑾(Miki)於今年3月底就為老公郭永淳生咗囝囝Luken,轉眼間Luken就已經出世一百日喇,向來愛錫囝囝嘅Miki,就為Lu ...


清一色,藍呀!

藝人楊愛瑾(Miki)於今年3月底就為老公郭永淳生咗囝囝Luken,轉眼間Luken就已經出世一百日喇,向來愛錫囝囝嘅Miki,就為Luken搞咗個百日宴派對,而Miki嘅好友譚凱琪(Zoie)都有出席,佢仲喺社交網上載多張百日宴派對嘅相,並留言:「Baby Luken with his Big Eyes. Happy 100 days (大眼睛嘅Luken BB,開心一百日)#大眼lulu #靚仔lu」

相中可見,派對以藍色為主題,仲布滿唔同嘅汽球,而Luken亦迎合主題,身穿藍色嘅衫,簡直萌到爆呀!而枱上仲有個三層高嘅3D立體蛋糕,並寫上100嘅字眼,相當精緻。其中一張相,仲見到Zoie同Miki加囝囝Luken嘅合照,場面相當溫馨,網友都紛紛留言送上祝福。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!