掃呢頁CODE去手機

2017年7月5日 星期三

「翻版龐卓欣」Regina 韓式瀏海「鬼」咁靚… __,龐卓欣,

後<br>Regina由斯文靚女變咗厲鬼,「蔭」功囉!
「翻版龐卓欣」Regina韓式瀏海「鬼」咁靚…變魔「髮」唔一定等於變靚啲,部分佳麗昨日變髮後即見跌Watt,比起早前面試時的Sharp醒樣明顯有出入! ...


「翻版龐卓欣」Regina 韓式瀏海「鬼」咁靚…

變魔「髮」唔一定等於變靚啲,部分佳麗昨日變髮後即見跌Watt,比起早前面試時的Sharp醒樣明顯有出入!本身擁有長長髮蔭的「翻版龐卓欣」Regina Ho,散發出斯文少女味道,但換上韓味甚重的「空氣瀏海」後顯得有點累贅條條揈,甚有厲鬼感覺!變髮前擁有黑色短髮的Katrina甚有鄰家女孩感覺,但髮型師竟為她染上一頭啡金色,頓時增加幾分老氣,格格不入。

至於擁有古胴色肌膚的Angela Lau原本一頭黑色長長秀髮,雖然最終只是電曲頭髮,但比起未整前更加充滿南亞風情,變靚效果未見顯著。而已染了一頭啡色長髮的Emily今次改換上淺金髮色,整體感覺反而略嫌MK味道太重!

前
Angela電完頭髮,周日皇后像廣場見!
  • Angela電完頭髮,周日皇后像廣場見!
Emily染上淺金髮色,散發陣陣MK味。
  • Emily染上淺金髮色,散發陣陣MK味。
Katrina染啡金髮兼分埋界,熟過頭喇!
  • Katrina染啡金髮兼分埋界,熟過頭喇!

鍾意就快D Share啦!