掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

阿Sa大方談前度:過去就讓他過去 __,阿Sa,蔡卓妍,

態度夠Positive!藝人蔡卓妍(阿Sa)與百億麻雀館太子爺石恆聰(Anthony)公開戀情後,阿Sa時不時出席活動時都盡顯戀愛神情,兩人又被網民影 ...


態度夠Positive!

藝人蔡卓妍(阿Sa)與百億麻雀館太子爺石恆聰(Anthony)公開戀情後,阿Sa時不時出席活動時都盡顯戀愛神情,兩人又被網民影到拍拖遊日,更被傳媒斷正遊日後齊齊返港,拍拖一事夠晒高調。

先晒幸福又攬又錫

近日阿Sa上咗一個內地節目,提到自己嘅戀愛秘笈,直言自己同男友告別時都會攬一攬,錫一錫。正處於熱戀期嘅阿Sa又自爆同戀人每次擁抱都會抱足20秒,因為咁先可以釋放彼此愛意。主持人蔡康永再提問:「最近一次接吻是甚麼時候?」阿Sa都笑晒回應:「就在今天早上!」不過佢都即刻幫自己解圍,指朝早唔係同男友Kiss Kiss,而係同屋企隻愛犬啫。

「過去就讓他過去」

之後當蔡康永再問到:「你覺得前男友怎麼樣?」阿Sa即反問:「哪一個?」之後蔡康永就暗示係2015年同佢分手嘅陳偉霆,隨後阿Sa就大方用歌詞回應上一段戀情:「過去就讓他過去。」唔少網友都祝福阿Sa要一直開心幸福落去。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!