掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

賭神粉絲!張靜初媽媽同周潤發玩Selfie __,賭神,張靜初,周潤發,

有邊個唔想同發哥Selfie?一向親和力十足嘅國際影星周潤發(發哥)之前就同郭富城一齊合作拍攝新戲,拍咗兩個幾月終於煞科,當中有份拍攝嘅內地女星張靜初 ...


有邊個唔想同發哥Selfie?

一向親和力十足嘅國際影星周潤發(發哥)之前就同郭富城一齊合作拍攝新戲,拍咗兩個幾月終於煞科,當中有份拍攝嘅內地女星張靜初,今日就喺社交網站上載咗一眾台前幕後出席煞科宴嘅合照,包括發哥、郭富城、廖啟智、林嘉華夫婦同導演莊文強。

有發哥嘅地方,當然要爭住同佢Selfie啦。今次煞科宴發哥又再出手,化身自拍神器,大展佢嘅自拍功力,認真唔話得。而張靜初更邀請咗佢媽咪一齊出席呢個煞科宴,一見面,張媽媽就變成小粉絲,主動要求同發哥一齊影相之餘,仲舉埋個V字手勢,佢仲笑得好開心添。張靜初就留言:「哈哈哈,殺青(煞科)啦從沒見過我媽媽主動要求合影,發現她居然是個潛藏的賭神粉」一班網民睇見都大叫羨慕,仲話張靜初煞科宴都帶埋媽咪去,果然孝順女。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!