掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

【獨家】內衣誘惑!陳綽妮Sell 22吋纖腰 __,內衣,陳綽妮,綽妮,底衫褲,

陳綽妮腰得22吋咋!21歲𡃁模陳綽妮(Elle)去年曾推出電子寫真,今年首度推出實體書,大賣青春氣息、22吋纖腰及超長腿,寫真內Elle做回自己扮演宅 ...


陳綽妮腰得22吋咋!

21歲𡃁模陳綽妮(Elle)去年曾推出電子寫真,今年首度推出實體書,大賣青春氣息、22吋纖腰及超長腿,寫真內Elle做回自己扮演宅女,穿家居服睇書打機,更有除淨內衣在梳化上又趴又瞓的性感畫面,勢令Fans鼻血直流!

喜歡小動物的Elle更使出絕招戴上假耳朵扮貓女郎,又出動愛貓一同拍攝,期間更發生走失貓的搞笑事,Elle說:「同貓影相係幾困難,要遷就佢多啲,拍拍吓仲唔見咗佢,場地唔算大,但有好多公仔,佢匿咗入去,最後見到啲公仔郁,先搵到佢,但出嚟效果好好,我好鍾意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!