網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月16日 星期日

SG搶手! Jessica暗示有拖拍 __,Jessica,

Jessica(左二)暗示名花有主,SG各成員都替她高興。
SG搶手!Jessica暗示有拖拍歌手方皓玟(Charmaine)、組合SuperGirls(SG)及模特兒梁諾妍(Inez)等昨日出席沙灘派對。In ...


SG搶手! Jessica暗示有拖拍

歌手方皓玟(Charmaine)、組合Super Girls(SG)及模特兒梁諾妍(Inez)等昨日出席沙灘派對。Inez做瑜伽時倒奶示範,她表示已做足安全措施。早前下嫁日籍模特兒安田慎吾的Charmaine,獲老公到場打氣,成為婚後首張公開合照。將於十月舉行個唱的Charmaine,被問到老公有否禁止她性感示人?她說:「佢性感同多嘢睇過我。」

而SG大騷長腿及纖腰亮相,由於成員Yanny與Cheronna均有男友,問到其他三姊妹可有被取笑是「賣剩蔗」或「籮底橙」?Jessica就默認有拍拖,但冇打算公開:「賣剩蔗係衰嘢,籮底橙係未有人執到寶啫。就算有,我都唔會公開嘅,因為唔知公開咗,嗰個係咪行到最後嘅男朋友,唔想公開咗又分手,之後再拍拖又會畀人話。」而被傳與電影公司老闆撻着的Heidi否認說:「佢只係老闆,咁簽咗電影公司都想有戲拍。」

梁諾妍倒奶玩瑜伽,自言已做足安全措施。
  • 梁諾妍倒奶玩瑜伽,自言已做足安全措施。
方皓玟獲日籍老公安田慎吾現身撐場。
  • 方皓玟獲日籍老公安田慎吾現身撐場。

鍾意就快D Share啦!