掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

早知賴慰玲有咗 孫慧雪Share懷孕心得 __,賴慰玲,孫慧雪,

孫慧雪守咗呢個秘密好耐喇。藝人賴慰玲(Winki)在社交網站宣布佗B五個月,好姊妹孫慧雪原來早已知情。雪雪曾與Winki合作劇集《純熟意外》,本身亦是 ...


孫慧雪守咗呢個秘密好耐喇。

藝人賴慰玲(Winki)在社交網站宣布佗B五個月,好姊妹孫慧雪原來早已知情。雪雪曾與Winki合作劇集《純熟意外》,本身亦是好姊妹,雪雪結婚時更邀Winki擔任姊妹團。懷孕八個月的雪雪接受東網訪問,講到Winki喜訊,她興奮說:「嗰日打電話約我出去話『出到嚟先講』我已經估到!其實喺我有BB嘅頭幾個月,我同佢講叫佢快啲啦,佢同男友拍好耐拖,亦準備結婚,我就話『喂你依家開始(造人)』當時我大約四個月,到我八個月嗰陣佢已經差唔多五個月喇,好開心呀!好感動,仲要係好朋友一齊有咗,所以真係好開心,非常之咁恭喜佢。」雪雪更笑言會向好姊妹Winki分享媽媽知識:「將我學返嚟嘅全部傳授畀佢!」

另外,雪雪都有上載與賴慰玲的大肚相上社交網,睇相見到兩個大肚婆攤喺梳化度,賴慰玲手指指,而雪雪就摸住肚皮,一臉幸福!但係估唔到呢張合照引嚟賴慰玲「不滿」喎,佢即刻留言問雪雪:「點解你唔揀張好少少嘅相呢?人哋覺得會覺得好核突㗎啦」點知雪雪就將個責任推落蔡思貝度,佢留言回覆賴慰玲:「你問蔡思貝 @sisleychoi 點解影到咁!得呢張咋~算做得媽媽預咗走樣一排,習慣下(吓)」呢兩個準媽媽真係好搞笑呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!