網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月11日 星期二

【靠SM洗甩馬子妮味】同男朋友準備結婚? 蔣家旻含春回應 __,蔣家旻,

今次蔣家旻在《踩過界》入面玩SM,雖然被人虐待係辛苦些,不過成功靠SM洗甩陣馬子妮味,認真值得!「都開心,FeedbackOk,好多謝監製,因為一直都 ...


今次蔣家旻在《踩過界》入面玩SM,雖然被人虐待係辛苦些,不過成功靠SM洗甩陣馬子妮味,認真值得!

「都開心,Feedback Ok,好多謝監製,因為一直都在等一個可以超越馬子妮角色。身邊朋友都覺得我好可憐,也是一個新的嘗試同突破。(男朋友有冇看? ) 了解中的朋友, 哈哈!」 一講到男朋友Martin,蔣家旻就算幾好戲,都難以掩飾她咀角含春的表情。

被問到早前她同Martin看上車同投資攻略,是不是為買樓結婚鋪路,她就回應︰「未!了解中,了解中,太遠太遠太遠!依家都是以工作為先。」雖然她說純粹想學習投資,同朋友一齊研究下,但是如此認真研究,應該是有些計劃的。

未幾蔣家旻一聽到《壹》仔話祝福她同男友的戀情,就開始亂籠連面都紅起上來。少女情懷總之痴,蔣家旻加油呀!

相關連結︰

【好事近?】戰鬥格會新仔 蔣家旻拍拖打書釘睇投資買樓書

http://bit.ly/2u9Ru9k

蔣家旻扮過佘詩曼後生 做妓女獲曹永廉力讚

http://bit.ly/2sWCVpp

鍾意就快D Share啦!