網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月31日 星期一

俾老公識穿surprise 楊千嬅嬲爆:以後都唔搞啦! __,楊千嬅,千嬅,

俾老公識穿surprise楊千嬅嬲爆:以後都唔搞啦!楊千嬅老公丁子高今日(31/7)三十七歲生日,楊千嬅喺星期六晚(29/7)就幫佢開咗個surpri ...


俾老公識穿surprise楊千嬅嬲爆:以後都唔搞楊千嬅老公丁子高今日(31/7)三十七歲生日,楊千嬅喺星期六晚(29/7)就幫佢開咗個surpri ...


  • 俾老公識穿surprise 楊千嬅嬲爆:以後都唔搞
  • 楊千嬅老公丁子高今日(31/7)三十七歲生日, 楊千嬅喺星期六晚(29/7)就幫佢開咗個surprise party,點知千嬅話佢老公可能做開pr,一早就拆穿咗佢嘅大計,之後千嬅就笑笑口鬧老公話:「以後都唔搞」

    另外千嬅又同仔仔丁進諾(torres) 整咗個蛋糕慶祝,點知又係畀佢老公一早識穿咗,千嬅笑言佢哋搞到不歡而散。不過睇番佢生日party啲相,見到佢兩公婆不知幾恩愛,唱生日歌嘅時候兩公婆仲嚟咗一個深情一吻,好鬼sweet囉!
    楊千嬅幫老公搞了個生日Party。
    千嬅向丁子高送上深情香吻
    人仔細細的torres,親手做了生日蛋糕。
    姚子羚男友的士邦,都有份出席Party。

    鍾意就快D Share啦!