掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

唔覺身材突出!仙氣李若彤唔夠瞓跌Watt __,李若彤,

但都係咁靚!《2017香港小姐競選》12位參選佳麗首次會見傳媒,面試前Sharp爆的「仙氣李若彤」伍樂怡(Kelly)便以逼爆的白色吊帶背心仔亮相,甚 ...


但都係咁靚!

《2017香港小姐競選》12位參選佳麗首次會見傳媒,面試前Sharp爆的「仙氣李若彤」伍樂怡(Kelly)便以逼爆的白色吊帶背心仔亮相,甚有睇頭。不過,她一雙本應電力十足的Bling Bling大眼今次卻顯得比之前跌Watt,問到是否唔夠瞓,她即謂:「係呀,尋日都有練舞,夜咗少少。(準備定之後都唔夠瞓?)都有心理準備,惟有敷多啲Mask。(成為焦點有壓力?)最緊要都係平常心,都冇話特別覺得自己係一個焦點。(當你會贏喎!話你超晒班!)唔係啩!都係平常心,未到最後都有好多發揮嘅空間。」

提到她身材比較突出,問會否覺得是優勢之處,Kelly謂:「唔會係優勝之處!(今日都好突出?)係咩?係平均。(泳裝環節更有信心?)冇諗過。」又謂自己現時生活較參選前較健康,除多食蔬菜和白肉外,亦多做運動,以保持線條。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!