網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月14日 星期一

激減10磅!黎明詩冧唱《敢恨敢愛》 __,黎明詩,黎明,

真係瘦咗喎!90年代玉女歌手黎明詩最近減十磅復出幕前唱歌,她晚上在將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影。黎明詩表示二十年後再為無綫節目唱歌,問到可 ...


真係瘦咗喎!

90年代玉女歌手黎明詩最近減十磅復出幕前唱歌,她晚上在將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影。黎明詩表示二十年後再為無綫節目唱歌,問到可會為無綫拍攝節目?她說:「未,自己都係啱啱開始,唱吓歌先,稍後會出慈善唱片。」

現時經營健康食品生意的黎明詩早前宣布「出櫃」肯定另一半Kelly的地位,問到可有邀請Kelly來欣賞她演出?她說:「請咗好多朋友,同埋二十幾年嘅fans嚟睇。(Kelly支唔支持你復出?)支持。(復出有冇令Kelly構成壓力?)順其自然啦,我又冇話要避開,我都係做返自己嘅嘢,順其自然啦。(Kelly點支持你?)叫我努力,唔使咁緊張,不過我自己都唔驚。(唱《敢恨敢愛》有冇特別意思?)你哋留意吓歌詞啦,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!