網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月3日 星期四

李澤楷身家「幾乎」多過老豆 [壹週刊 - 1430 - 財經] __,李澤楷,M1,

二千年,李澤楷(右一)以「科技小子」形象,吞併老牌電訊公司香港電訊,左一是當時大東電報局行政總裁GrahamWallace,中間是當時香港電訊行政總裁 ...


二千年,李澤楷(右一)以「科技小子」形象,吞併老牌電訊公司香港電訊,左一是當時大東電報局行政總裁 Graham Wallace,中間是當時香港電訊行政總裁張永霖。

中環人語

李澤楷身家「幾乎」多過老豆

股市靠着幾隻股票有秩序地發圍,投資銀行家喺中環坐低都離不開講住隻「股王」——騰訊( 700),有口痕友話:「當年 Richard Li如果唔係咁早賣走騰訊,家陣身家多過佢老豆!」

此話何來?追溯至一九九九年,騰訊創辦人馬化騰僅廿八歲,即創立 QQ不到兩年之時,騰訊面臨財困,那時李澤楷乘科網股氣勢,正部署收購香港電訊,並且睇中 QQ之潛力,灑胡椒粉咁斥資$860萬入股騰訊兩成股權,只是李澤楷蛇吞象買入香港電訊後自己亦債台高築,急於出售非核心的業務還債,遂於二○○一年,把兩成騰訊股份以$9,800萬賣咗俾南非傳媒王國 Naspers旗下的 MIH,雖然電盈賺咗近億,但又有誰料到,如李澤楷揸到依家,此金蛋以今天騰訊每股$316計,市值六千億元,身家仲唔係多過佢老豆?(註:按福布斯 2017年排名,李嘉誠身家為$2,489億),兩個字——「飲恨!」

相反,南非佬控制的 Naspers繼續加碼,現時成為騰訊大股東,佔 33.25%,不過互聯網業務涉及國家安全, Naspers的大股東是南非政府的主權基金 Public Investment Corporation of South Africa),○七年,工商銀行以五十五億美元入股非洲最大嘅銀行—— Standard Bank Group兩成股權,透過「鍊」住間非洲最大嘅銀行,多少對 Naspers發揮到影響力,阿爺就有安全感啦。

騰訊創辦人馬化騰曾向李澤楷的公司借錢解困。

甘比手袋外交

前澳門特首何厚鏵去年一個月內喪母繼而喪妻,認真運滯,近日其生意拍檔吳立勝,因賄賂兩名聯合國官員,被美國當局判罪成,或面臨最高六十五年監禁,已年屆六十九歲的吳立勝,不知有冇咁長命坐監?聽講何厚鏵都「病」咗,壓力大也。一代梟雄大劉當日激心地鬧大鼻,還是劉太——甘比看破世情,以和為貴,幫襯何厚鏵個女何芓諄買手袋,買吓靚衫手袋,實行以女人仔手法搞「 shopping務實外交」。

何厚鏵女兒何芓諄。

近日傳出何厚鏵病倒了。

甘比不但幫襯何厚鏵女兒間鋪買手袋,仲影埋相宣傳,深懂「以和為貴」之人生道理。(《蘋果日報》圖片)

中環寸嘴 𡃁模收鮑魚撐富聲

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

行到去灣仔食晏,見到新開張嘅「龍門棧」招牌都唔去住,都係撐吓籮友(順德話即老友)間富聲魚翅海鮮酒家,雖然我冇掂過佢 pat pat。老闆鮑魚大王盧德光,叫人入去富聲幫襯仲有誠意過叫人入順德聯誼會,真係抵佢發!

須知道鮑魚盧個仔,堪稱鮑魚王子,仲識得將鮑魚發揮到淋漓盡致。話說幾年前,我撞去九龍國福樓食飯,嗰陣剛開張甚有氣派,見間 VIP房好矚目,有人出出入入,唔知乜嘢大人物坐喺入面,以我敏銳嘅觸覺就知有料到,原來係鮑魚王子請𡃁模食飯,仲即席送上鮑魚作見面禮,呢啲咪叫又食又拎囉;鮑魚王子喺人哋架步送鮑魚,好似賭十三張咁,有三啤格局;即係咁講,喺米蘭站買 Hermés同你喺專門店買,邊度有 feel啲自己諗吓啦。此乃鮑魚王子唔知度咗幾耐嘅「前傳」。

及後,鮑魚王子被狗仔隊拍到,同班𡃁模在自己勢力範圍下的富聲魚翅酒家晚飯,扯啲𡃁模捧自己場,廣告效益真係影響深遠,十年後還記得,我都要寫個「服」字。

一打開𨋢門,見到富聲個玻璃櫃,放滿鮑魚、魚翅及燕窩。

門口掛上名人簽名壁布,包括同是順德「籮友」的鄭裕彤。

歐智華億半肥雞餐到口邊

獅子銀行 CEO歐智華時間無多,即將出任滙控主席的 Mark Tucker已四出覓新 CEO人選,所以歐智華點會唔舉腳支持回購行動,從而刺激股價上升,谷吓自己隻肥雞。佢老哥雖然呢兩年被減薪,但獎勵股份有成兩百萬股,如果可以安安穩穩坐到二○一八年退休後就賣得,歐智華呢筆肥雞餐都好和味,以現股價計市值$1.57億,獅子銀行真係高招,等你 CEO臨尾都搏晒老命谷起股價。

滙控行政總裁歐智華,公布業績後大力唱好,指滙豐正處於增長周期之始,還有很大增長空間。

滙豐自去年宣布首次回購以來,股價已升四成多。


鍾意就快D Share啦!