掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

林鄭上場即「郁」富豪俱樂部 [壹週刊 - 1431 - 財經] __,M1,

渣甸山居民協會(黃箭嘴)雖由一班第一代香港富豪組織而成,但缺乏凝聚力,且設施殘舊,最終被政府收回土地不再續租。中環人語林鄭上場即「郁」富豪俱樂部渣甸山 ...


渣甸山居民協會(黃箭嘴)雖由一班第一代香港富豪組織而成,但缺乏凝聚力,且設施殘舊,最終被政府收回土地不再續租。

中環人語

林鄭上場即「郁」富豪俱樂部

渣甸山業主非富則貴係人都知,不過喺山腳嘅「渣甸山居民協會」就非常潦倒,即將被政府收回,呢個以私人遊樂場地契向政府租地嘅「俱樂部」,一九八一年以每年一千元地價批出,由創科局局長楊偉雄外父——翁祐牽頭成立,名譽會長粒粒皆星,不過尚在人間冇乜幾個,仲有賭王何鴻燊及胡應湘等,隨着翁祐早年在家中「掛臘鴨」過身,呢個位處高貴地段富人俱樂部就冇人揸弗,財政狀況唔多理想,連修葺後面斜坡都冇水,最後要政府收拾這個爛攤子,支付六百萬元維修費。

協會入面嘅設施亦十分殘舊,二○一一年地契已到期,但遲遲都未獲續約,卒之林鄭上場後,政府就來個了斷,把土地收回!嗱,呢一着住喺渣甸山上嘅富豪又可能腳軟,塊地收回之後拍賣的話,如批准起高樓,咁就變咗支「頂心杉」!首當其衝之富豪,乃是搬咗去高士美道二至三號嘅大劉,不過佢喺渣甸山頭咁多物業,住邊間都得

渣甸山居民協會是以遊樂場契約形式向政府租地,須開放部分時段予公眾使用,裡面有泳池、網球場及中菜廳。

大劉坐輪椅後,須搬到高士美道大宅居住(藍箭嘴),因屋內安裝升降機,方便出入。

中環寸嘴 「指點」都係擦鞋

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

林鄭訪問新加坡公共服務學院,話係向新加坡「偷師」,呢個字眼似乎「有傷大雅」,嗱,佢啲新聞官點解唔教佢用「取經」、「觀摩」或者「交流」呢啲字眼,起碼冇咁「鬼祟」吖,「指點」都係擦鞋,袋錢落你袋又唔知!

好似我喺鏞記,一指又點中掛喺度嘅「金華火腿」,千鬆啲蚊一隻,抵吖,立即買隻返去,叫伙記同我切開十件,分俾親朋戚友,熬上湯冇金華火腿點會惹味?我睇鏞記唔係擺好多嚟賣,賣唔晒佢自己都用得着,好彩我「知尺寸」,切完之後再望真啲,要伙記彈鐘再將豬手切三份,如果唔係攞到返屋企,賓妹都幫唔到你。即係等如蒸魚咁,講乜都係假,一碟大酒樓嘅蒸魚同賓妹蒸魚係有分別,(註:須知道賓妹喺大陸薪酬有成萬五蚊,貪可以同細路講英文,前提係唔介意成口菲律賓口音),蒸魚點為之掌握到個 timing?嗱,就係要啱啱魚骨有少少血絲,咁為之啱啱好,否則就過火,再自己執生,淋啲魚汁喺上面,不過唔識嘢啲友以為未熟,以為人哋俾「渣」嘢佢食,所以話冇知音人都死㗎!

楊國佳

鏞記只放六隻金華火腿供客人選購,估計其入貨量也不算太多,賣唔晒也可自用熬上湯。

從蒸魚嘅功架就睇到個廚嘅身價,呢碟係軟庫飯堂嘅蒸方利。

陽明山莊祖先光照

南區豪宅,大潭陽明山莊( Hong Kong Parkview)發展商——僑福集團創辦人黃週旋,雖然過咗身十幾年,其第三代將 Parkview呢個朵搞得有聲有色,喺星洲 Bugis地鐵站旁起咗幢 Parkview Square,由佢孫女黃詩涵( Vicky Hwang)主理,以上世紀三十年代紐約情懷為建築風格,入面仲有個私人博物館,公眾免費入場。最為矚目是地下 Atlas酒吧,號稱是全世界存放最多種類「毡酒」,裡面個十五米高「酒塔」,可存放一萬支酒。早前喺邵逸夫個孫女婿嗰間法國餐廳 Les Amis,挖走咗個 Sommelier Mason Ng過檔做阿頭,環顧呢個咁雄偉嘅 Gin Bar,精髓是正中嘅一幅手繪人像,正是僑福創辦人黃週旋,所以話後人搞生意,唔搵祖先照住點得?

這幢位於新加坡 Bugis地鐵站的 Parkview Square,是僑福創辦人黃週旋生前的規劃之一。

以全球最多毡酒品種作招徠的 Atlas,下班後 happy hour吸引不少外國人幫襯,樓上則設有私人博物館。

黃週旋是福建人,記者出身,四九年後跟隨國民黨走到台灣,並創辦僑福集團,發展陽明山莊。○四年已過身,他的畫像放正 Atlas酒吧正中央,可見後人對他的尊重。

 


鍾意就快D Share啦!