掃呢頁CODE去手機

2017年8月8日 星期二

食咗防腐劑?古天樂雪兒隔17年合作冇老過 __,雪兒,古天樂,

時光飛逝呀!藝人古天樂(古仔)、雪兒及陳漢娜忙於為新戲《殺破狼·貪狼》宣傳。入行以來未試過「打得咁甘」的古仔,笑指自己其實拍了部電影叫《太甘》:「呢啲 ...


時光飛逝呀!

藝人古天樂(古仔)、雪兒及陳漢娜忙於為新戲《殺破狼·貪狼》宣傳。入行以來未試過「打得咁甘」的古仔,笑指自己其實拍了部電影叫《太甘》:「呢啲打法以為只會出現喺洪金寶身上,起初睇到劇本對眼都跌咗落嚟,惟有逐步逐步嚟,每日訓練、現場又練,要記招式,係好玩嘅,只係拍攝時要顧及節奏,打出去又驚冇力。今次都算應付到,掌握咗一啲指引,依家我都拍緊另一套打戲,隻手瘀咗。」古仔又謙稱拍檔Tony Jaa練兩次打戲,自己卻足足練出半天!

多年來有聯絡

相隔17年再與雪兒合作,古仔表示:「我哋去泰國外景,要搵一位女角做我囡囡童年回憶嘅媽媽,咁啱嗰時電視播緊《創世紀》(雪兒有份演),我同雪兒係有聯絡嘅,咪提議搵佢囉。」據悉今次雪兒佔戲不多,她形容與古仔合作舒服:「自然囉,大家old friend嘛。」

陳漢娜讚古仔型

至於陳漢娜則表示今次能夠與古仔合作,感覺相當夢幻:「有個爸爸咁型,現實生活冇可能,好幸福呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!