網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月4日 星期五

《鑑證實錄》20年!李珊珊罕露面嗌生猛 __,珊珊,李珊珊,林珊珊,

好難得咁齊人!入行多年嘅資深演員陳美琪,昨晚突然喺微博晒出一班《鑑證實錄》演員嘅合照,原來係劇組相隔20年後再次聚首食飯!今次出席飯局嘅人有林保怡、劉 ...


好難得咁齊人!

入行多年嘅資深演員陳美琪,昨晚突然喺微博晒出一班《鑑證實錄》演員嘅合照,原來係劇組相隔20年後再次聚首食飯!今次出席飯局嘅人有林保怡、劉江、廖啟智、劉愷威、陳慧珊、李珊珊、鍾麗淇、莫可欣、郭政鴻、張松枝、陳彥行、林小湛等等,認真星光熠熠!

陳美琪透露:「20年聚首,瘋了!」然後又連環晒出幾張合照,並再次留言:「難能可貴的聚會,不散不散!如此夜景,良辰!​​​​」相中見陳美琪另外有同劉愷威、陳慧珊影合照,近鏡望落三人嘅皮膚仲係好光滑,一啲都睇唔出歲月嘅痕迹!

另外,前港姐冠軍李珊珊亦有喺微博晒相,感慨地表示:「二十年,可說佔了人生的一半。今晚有緣再聚,也是過去五年來最生猛活躍的一天。感謝各位,這夜嘗到久違了的興奮和快樂,我如同過度活躍症的孩子,不停跟各位談天說地。謝謝你們給我如此美好的時光。衷心的說,愛這個合作團隊,愛在一起的時刻。各位好夢。」

呢輯照片曝光後,唔少網友都話好掛住久未露面嘅李珊珊,仲有人話Loop起呢套劇嘅無限回憶,紛紛留言:「歲月有情,依然那麼美」、「女演員再聚依然是那麼的漂亮」、「真熱鬧」,真係既溫馨又感動呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!