掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

昆凌24歲生日 孖周杰倫度假踢情侶拖 __,昆凌,周杰倫,

Sosweet!今日係台灣女星昆凌24歲生日,佢最近就同老公周杰倫(周董)去咗泰國度假,順便慶祝生日。呢日有網友話喺泰國野生捕獲周董夫婦,仲晒出一張相 ...


So sweet!

今日係台灣女星昆凌24歲生日,佢最近就同老公周杰倫(周董)去咗泰國度假,順便慶祝生日。呢日有網友話喺泰國野生捕獲周董夫婦,仲晒出一張相以示證明。相中周董同昆淩都齊齊着上休閒裝、踢住對情侶拖鞋現身,十分貼地!昆淩仲做埋周董背後的女人,喺佢身後笑笑口咁,心情似乎好靚啵!兩人身旁仲放住架BB車,估計係用嚟載囡囡小周周或囝囝Romeo嘅。

粉絲見到後都好羨慕佢哋可以咁Sweet,有人留言:「昆淩的身材還是那麼纖細,太讓人羡慕了」、「兩個人有了寶寶後愈來愈幸福了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!