網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月9日 星期三

【$2,500教45分鐘】Celine老豆食水深 貴過星級老師麥潔文 __,Celine,麥潔文,

看見Celine妺妹一夜爆紅,令家長們都想望子成龍,不過先看看所需學費吧!DrSteve開設的「singandyoumusiccenter」,現時已有 ...


看見Celine妺妹一夜爆紅,令家長們都想望子成龍,不過先看看所需學費吧!

Dr Steve開設的「sing and you music center」,現時已有三間分校,收了接近二百名學生,之前被家燕媽媽指責搶走其學生,為人沒道義,還有員工爆料指替他打工,做足八小時,還要沒人工。未知是否因為這樣,上星期《壹》仔登門採訪,見學校遲遲未開門,直至下午二時,終於見到Dr Steve。無論開門、上堂甚至聽電話,都是他一手包辦,沒有其他員工幫手。學校面積不大,放眼一看,放滿女兒照片和威水史作生招牌。

【生金蛋】Celine三歲俾老豆訓練做搖錢樹 北角搬上山頂豪宅

(http://bit.ly/2wEfr5C)

【父憑女貴】Celine吸金超強 譚順生揸五千萬資產

(http://bit.ly/2vimfX4)

【搵返童真】Celine 孖Dion 公園放電 屋企練歌震遍屋苑

(http://bit.ly/2uC5NPK)

【父母安排】馮寶寶賺錢俾阿爸賭 梅艷芳四歲半荔園唱歌

(http://bit.ly/2foTqoe)

Dr Steve更設計了一系列課程,好像我是歌手班、音樂錄影班、還有演藝訓練課程,收費動輒過千元一堂。嫌收費太昂貴,可以上group class,$450一小時,不過最少要上三個月,盛惠$5,400。如果想找Dr Steve親自教授,《壹》仔透過WhatsApp問價,答案是$2,500/45分鐘,最少報讀四堂,即是最低消費要一萬元。

有學生家長表示,Dr Steve上堂時甚多規矩,家長不可以跟着入課室,更不可以拍照和錄影。教過城城、張家輝、黃伊汶的麥潔文都只收$6,000四堂,即只是$1500一堂。嘩! 收費比星級老師麥潔文更昂貴。

重溫:

踩3吋高踭鞋出席祝捷會 9歲Celine腳痛坐低獻唱

http://bit.ly/2vMoxRo

Celine三語直播晒語言天份 妹妹Dion超搶鏡

http://bit.ly/2vLpxVm

鍾意就快D Share啦!