掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

重返無綫 黃美棋28歲再追演員夢 __,黃美棋,無綫,

你一定得嘅!童星出身嘅藝人黃美棋尋日28歲生日,日前美棋BB先宣布再簽約無綫,令好多劇迷非常期待,美棋宣布完呢個好消息之後,就去咗洛杉磯慶祝生日,今日 ...


你一定得嘅!


童星出身嘅藝人黃美棋尋日28歲生日,日前美棋BB先宣布再簽約無綫,令好多劇迷非常期待,美棋宣布完呢個好消息之後,就去咗洛杉磯慶祝生日,今日仲上載旅行靚相到社交網,佢興奮留言話:「正式踏入『18』,今年在我讀書的地方:洛彬(杉)磯過生日!還跑上荷里活大道 今年收到最大最美好的禮物是--我決定踏出了自己的comfort zone,重新再走我的電視圈路」

而美棋BB亦正式宣布佢重返無綫,繼續追佢嘅演員夢:「對!我正式加入TVB了,這個決定對我意義很大,因為我很勇敢地堅持做自己喜歡的事情 我的目標從來沒有改變過,依然是成為一個好演員,做很多好角色!讓大家看到我的作品!謝謝大家的生日祝福,我全部都有收到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!