掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

【獨家.有圖】三年抱三?洗米華倫敦拖實 32歲Mandy Lieu肚凸凸又有咗? __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,周焯華,

出現了!MandyLieu同周焯華洗米華(係,又係佢…)又出現了。地點在英國。係吖,之前已經同大家預告過,Mandy、松岡李那、洗米嫂陳慧玲,將會歷史 ...


出現了!Mandy Lieu同周焯華洗米華(係,又係佢…)又出現了。地點在英國。係吖,之前已經同大家預告過,Mandy、松岡李那、洗米嫂陳慧玲,將會歷史性在倫敦大團聚。於是,機場變得很熱鬧。本月13號,先有一支公嘅洗米華漏夜喺香港機場出現,搭CX251飛倫敦。洗米嫂都未出發,松岡剛去咗台灣工作(新聞連結: http://bit.ly/2vFbFtE )所以,毫無疑問,今次係陪Mandy。噚晚(15號),香港時間晚上9點19分左右,Mandy同洗米華拖住手仔,在倫敦,行Nike專門店。拖手仔?不意外吖!重點喺個肚。讀者黎小姐透過「爆相爆片」報料稱:「啲相係我阿姨喺英國影嘅,見到佢兩個入咗去Nike專門店,見到Mandy個肚已經幾大,佢哋行咗半個鐘,邊行邊傾。」Mandy又有咗……?!目測Mandy個肚真係幾大,如果唔係發福的話,咁即係有喜啦 !相中只見Mandy剪短了頭髮,應是遵從長輩教導,唔好搶BB營養,同埋預備坐月期間方便打理。如果大家仍然記得呢個story發展,故事前文係提到,洗米華係喺差唔多時間,經友人介紹下正式同松岡李那做朋友,「一撻即著」,令在倫敦湊仔嘅Mandy大動肝火。之前Mandy一直好配合洗米華,本來plan好晒帶埋小朋友返港,但因為洗米華想箍煲令洗米嫂唔好離婚,所以應男方要求,繼續留在英國,低調地專心湊女,點知……亦係呢段時間開始,洗米華大部份時間都用嚟陪松岡之後,人在倫敦的Mandy被雪藏。結果忍無可忍,話唔見男方,以退為進希望洗米華回心轉意………豈料今年6月就爆出洗米華孔雀開屏、在安以軒婚禮上與松岡攬腰共舞片段。計番條數,如果Mandy真係有咗,咁咁好可能呢個B,係洗米華同松岡「做朋友」之前、或者Mandy知道有松岡出現之後,即係上年年底,或者今年年初製造,用肚箍住洗生……32歲嘅Mandy,之前已為洗米華誕下一女一子,兩年抱兩,如果真係又陀B,即係三年抱三,果然係進擊。至於另一邊廂的洗米嫂,近年全副心思擺喺兩個女同個人事業上,曾向閏蜜透露已唔太著緊個老公,而為咗保護家人同仔女,先至保持一個完整嘅屋企。

(讀者黎小姐提供圖片) Mandy剪短了頭髮(讀者黎小姐提供圖片)
目測Mandy個肚真係幾大(讀者黎小姐提供圖片) (讀者黎小姐提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!