掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

33ºC飛虎重裝 苗僑偉張兆輝Fit到漏油 __,張兆輝,苗僑偉,

苗僑偉(左)、張兆輝(右)在33ºC高溫下穿上飛虎重裝拍空降戲,好型!但係好熱!藝人苗僑偉和張兆輝等藝人於西貢拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》,更出動直升機拍 ...


苗僑偉(左)、張兆輝(右)在33ºC高溫下穿上飛虎重裝拍空降戲,好型!但係好熱!

藝人苗僑偉和張兆輝等藝人於西貢拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》,更出動直升機拍攝游繩下降的鏡頭。問二人在攝氏33度酷熱天氣下穿全套飛虎裝備拍攝會否擔心中暑?張兆輝說:「大吉利是!」而苗僑偉表示二人經常在烈日當空下踢足球,已經訓練有素。

苗僑偉還透露今日拍攝營救人質戲,出動了直升機對付恐怖份子,而張兆輝則說:「海陸空乜都有,有場戲要我一個打幾十個。」問動作戲還是槍戰戲較多?苗僑偉說:「兩樣都有,開槍都好辛苦,開槍都要學,都係身水身汗。(有冇瘦到?)張兆輝直頭Fit到漏油。開拍咗兩個月,個個都Fit咗,愈嚟愈Fit。瘦肥唔重要,但所有演員依家進入頂峰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!