掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

肥佬變肌佬!陳豪日操3粒鐘練成43吋巨胸 __,陳豪,

陳豪操出一身霸氣肌肉,同之前大肥佬身形真係大相逕庭,連婆陳茵媺都讚佢係HotBaby!現年46歲的陳豪(阿Mo)雖然有令人羨慕的六呎身高,但身形間中卻 ...


陳豪操出一身霸氣肌肉,同之前大肥佬身形真係大相逕庭,連婆陳茵媺都讚佢係Hot Baby!

現年46歲的陳豪(阿Mo)雖然有令人羨慕的六呎身高,但身形間中卻被指脹爆,極有爸爸Feel,其肚腩大小亦時常受人關注,更被指時大時細猶如鬼影變幻球,試過由2007年拍《珠光寶氣》時最瘦的29吋腰,日久失修到2009年拍《宮心計》時的38吋腰、210磅重的的大肥佬!

一星期操足六日

不過,阿Mo最近就為無綫50集重頭劇《誇世代》操出史上最強Body,更在日前拍攝的赤膊爆肌攀石戲份中,以超粗麒麟臂抓實岩壁咇出青筋,盡顯力量的美!他雖然在牆上爬足幾個鐘頭,但落地時就勁從容零喘氣,加上用肌肉堆成的Body掛滿豆咁大粒的汗珠,簡直是男人魅力大爆發!他接受東網訪問時直指現在是人生中最大隻的時刻,更指行內數一數二大隻的張繼聰是其半個恩師:「佢開頭幫我搞好個身體,再帶我去做Gym,不斷喺我身邊鼓勵我!」現場觀察其胸肌接近43吋,比起張繼聰的42吋巨胸多足足一吋,絕對是「教識徒弟冇師傅」。

問他會否感到辛苦,阿Mo即直指自己非常捱得:「我好堅強!依家飲食方面都關注多咗,成個生活方式唔同咗,好想保持住呢個咁健康嘅狀態,之後都想Keep到咁大隻。」據知,向來嗜甜食的阿Mo為操出霸氣爆肌而戒口,除了所有食物都要走糖走鹽走油外,每餐的肉類、澱粉質和蔬菜數量都要量度得清清楚楚,計好晒所含營養至放入口。當然單靠飲食不足以打造此弗爆身形,不斷入健身室狂操的他非常勤力,一個星期七日只休息一日,其餘六日都特意撥出三小時做勻全身肌肉訓練,認真犀利。

讚老公係Hot Baby

老婆陳茵媺(Aimee)亦對阿Mo的完美Body讚不絕口。與老公闊別個多月後,她終於帶住三子女從多倫多回港,她更透露一見老公即忍不住「嘩」出聲:「佢真係Fit到爆!好欣賞佢咁努力,好戥佢開心,真係落咗唔少苦工,唔係容易。」更直言老公是其「Hot Baby」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!